Julie: Veljekset ovat keskittyneet tarjoamaan erinomaista palvelua - se on heidän mielestään heidän menestyksensä ydin.
Thijs: Niin, mutta luulen, että se on myös näkemys, joka meillä on, koska kaikki nojaa palveluun, eikö? Jos asiakas tarvitsee huomiota, kuten aiemmin sanoimme, ja jos annat hänelle huomiota, ja hän soittaa meille ja sanoo, että etusarja ei ole oikea tai jotain muuta...
Julie: Tai siinä on naarmu tai jotain. Asioita voi tapahtua.
Thijs: Osta uusi etuosa, laita se kiinni ja Lex menee sinne. Juo kuppi kahvia. Onpa hieno keittiö. Sinun on tehtävä tämä. Mielestäni palvelun on siis oltava korkeatasoista. Tuo on...
Julie: Ihmisten on tunnettava, että välität heidän keittiöstään ja heidän...
Thijs: Oikein.
Lex: Ja sitten ihmiset puhuvat siitäystävilleen.
Julie: He järjestävät juhlat, ja sitten kaikki näkevät heidän kauniin keittiönsä.
Thijs: Mielestäni jokaisen kerroksen on oltava mukana. Kun asiakas tulee liikkeeseen, hänellä on oltava hyvä tunne. Hän tuntee tulleensa huomatuksi, myyjän on sanottava hei, mitä kuuluu. Voinko auttaa? Sitten myyjän on oltava hyvä. Sitten kaikki oli tilattava hyvin, joten koko prosessin on oltava kunnossa.
Julie: Mielestäni mittaaminen on luultavasti avainasemassa. Teetkö mittaukset itse, Lex, vai onko sinulla tiimi, joka tekee ne?
Lex: Ei. Teen sen itse.
Thijs: Ja luulen, että sinun on tehtävä tarjouksia, koska jos avaat Kvik-myymälän, et voi tehdä sitä 30 tuntia viikossa.
Julie: Ei. Teet siis kovasti töitä. Olet...
Thijs: Teet sitä tai et tee sitä. Älä tee sitä niin...
Julie: Sinun on siis oltava satakymmenen prosenttia mukana.
Thijs: Aina. Aina mukana.
Julie: Te siis työskentelette koko ajan. [laughter]
Thijs: Sanotaan että olet yhtä hyvä kuin viimeisin keittiösi. Siksi on aina panostettava siihen, että se tehdään mahdollisimman hyvin. Muuten menetät sen.